Nieuwe Alliance kledingcollectie verkrijgbaar bij Intersport Twinsport!

Nieuws afbeelding 24-8-2024
De nieuwe Alliance kledingcollectie is sinds 23 augustus beschikbaar in de Megastore van Intersport-Twinsport in Cruquius (openingstijden & locatie). Er is voor en tijdens de zomervakantie achter de schermen hard gewerkt om dit op tijd voor het nieuwe seizoen in de winkel te krijgen en iedereen daarover te informeren. We zijn supertrots op deze fraaie 'Alliance store'!

Dank aan de betrokken vrijwilligers en natuurlijk Intersport Twinsport en onze nieuwe kledingsponsor the indian maharadja.

Alle leden ouder dan de Dierentuin spelers hebben voor het ophalen van de shirts een e-mail met een QR code en instructies ontvangen.

Om het wedstrijdshirt op te halen, laat je na het passen van jouw Alliance shirt, bij de speciale Alliance balie jouw persoonlijke QR-code scannen (of geef je lidnummer en naam). Je ontvangt dan een voucher die je bij de kassa moet laten zien.

Bij het ophalen van het wedstrijdshirt krijg je bij aanschaf van een broekje/rokje en kousen een korting van 30%. Deze aanbieding geldt als je een Intersport account hebt, met natuurlijk Alliance als jouw club geselecteerd. Laat bij de kassa je app scannen of geef je postcode, huisnummer en naam door. De 30% korting geldt tot en met 15 september.

Let op:
  • De broekjes zijn helaas pas vanaf 31 augustus verkrijgbaar, de actie blijft gewoon geldig!
  • Jeugdspelers dragen een wedstrijd thuisshirt met ABN-AMRO vermelding, senioren zonder.
  • Het is is voor dames mogelijk om damesbroekje ipv een rokje aan te schaffen. Deze zit wel in het assortiment maar is niet standaard voorbedrukt aanwezig. Deze kunnen op aanvraag worden voorzien van het Alliance logo. Laat je interesse daarvoor bij een medewerker van Intersport Twinsport weten om dit voor je te regelen.

Gebruik altijd de Intersport app voor korting!
Voor alle leden geldt dat je als lid van MHC Alliance korting ontvangt op je aankopen. Om jouw korting te krijgen, heb je de Intersport app nodig. Klik hier voor de Android of Apple versie.

Nadat je deze hebt gedownload en je hebt aangemeld, dien je een club te kiezen: MHC Alliance natuurlijk, bij de activatiecode vul je alliance in. Kijk hier voor de stappen in de Intersport-App. Je krijgt dan:
  • 20% korting op de Alliance Club Collectie adviesprijs,
  • 2,5% korting op alle overige producten die je koopt bij Intersport Twinsport in de vorm van een tegoed (na 14 dagen zichtbaar in de app)
    en je spaart voor Alliance een extra 2,5% op al je aankopen!

Er is ook een Intersport Twinsport winkel in Haarlem, daar ligt vanaf 15 september de Alliance-collectie ook in de winkel.

Wat kan ik doen met oude kleding?
Op de club staat in de hal een innamepunt waar je je oude tenue kan inleveren. Selectie- & Opleidingsteams leveren de gebruikte kleding in bij de Kledingcommissie. Het beste deel hiervan gaat naar hockeyteams in Sri Lanka. De rest wordt verantwoord en circulair verwerkt.

Extra kleding info
Voor verdere informatie kun je klikken op onderstaande linkjes:

Heb je nog vragen? Neem dan contact op via [email protected].

Met sportieve groet,

De Kledingcommissie