Jaap bedankt -boek

Nieuws afbeelding 29-6-2020
Jaap Kleijn is een icoon -op het veld te herkennen aan zijn rode jas en pet. Na vele mooie jaren als trainer voor de breedte teams, zag het laatste jaar dat 'meester' Jaap training zou geven er door de Corona crisis helaas anders uit dan vantevoren gehoopt. In weer en wind stond 'onze' Jaap, van toch wel bovengemiddelde leeftijd (voor een hockeytrainer), jarenlang bij Alliance op het veld.

Afgelopen donderdag 25 juni heeft Milou Schoone Jaap verrast met het 'herinneringsboek' of het grote 'Jaap bedankt' - boek. Het was een mooi moment, Jaap was een beetje overdonderd maar ook ontroerd. Vele Alliancers hadden gehoor gegeven aan Milou haar oproep om een bijdrage aan dit mooie boek te leveren.Veel jonge hockeysters, (oud) trainers, oud bestuursleden maar ook Jaap zijn eigen kleindochters en oud Alliancers woonachtend in het buitenland brachten een ode aan Jaap.Gelukkig zullen wij Jaap na de zomervakantie blijven tegenkomen bij Alliance - Jaap is immers ook zeer gewaardeerd vrijwilliger voor de materiaal- en de arbitragecommissie. Ook zullen wij Jaap na de zomervakantie (als Corona het toelaat) nog ontzettend bedanken voor al zijn mooie trainingsjaren!

Jaap wil graag via deze weg iedereen persoonlijk bedanken:

"Dank en nogmaals dank aan alle meiden (en jongens), collega’s en anderen die een bijdrage hebben geleverd aan het "herinneringsboek” dat  mooi is samengesteld door Milou Schoone.  Ik ben helemaal onder de indruk van alle lieve en aardige verhaaltjes en foto’s die er in staan. Het is een kostbaar bezit. Groeten, Jaap”

Hans Roerink

29-6-2020 @ 09:50:01 |Lieve Jaap, bijzondere dank voor wat je voor onze jeugd allemaal hebt gedaan. (Blauwe) petje af!

Lodewijk Bekkers

1-7-2020 @ 19:55:16 |Beste Jaap, Zo verdient. Geniet ervan