Thema-avond: “EHBO vaardigheden bij de hockeysport”

Nieuws afbeelding 9-10-2011 Namens de AHA Commissie en de Medische Commissie willen wij trainers & coaches uitnodigen voor de thema-avond “EHBO bij de hockeysport”. Er gebeuren tijdens trainingen en wedstrijden nogal eens wat ongevallen. Alliance vindt het van groot belang dat de trainer/coach in grote lijnen weet wat hij/zij in zo’n geval moet doen. Het nemen van een juiste beslissing door de coach/trainer in een dergelijke situatie kan belangrijk zijn. Daarom biedt Alliance hen de mogelijkheid aan om in één avond inzicht te krijgen in “wat te doen bij een sportongeval”. Het is geen cursus waarbij men verbanden leert aanleggen, maar het gaat vooral om het goed leren inschatten van een situatie waarbij iemand een verwonding heeft opgelopen. De cursus zal worden verzorgd door Elly Blok en Nicole Troost, beiden huisarts en betrokken bij onze club.

Wanneer: maandag 31 oktober - Tijd: 20.00 – 21.30 uur

Waar: bovenzaal Alliance

Wij hopen jullie allen te zien op deze avond.