Zondag feestelijke seizoensopening!

Nieuws afbeelding 5-10-2011

Beste leden, ouders en supporters!

Zondag a.s. hebben we weer een feestje te vieren op onze club. Om te beginnen moet het (inmiddels al niet meer zo nieuwe...) seizoen ingeluid worden. Dames 1 speelt thuis, om 12.45 uur en daarna speelt Heren 1 om 14.45 uur. Voor de allerkleinsten hebben we weer een springkussen.

Bubbels
Tussen de wedstrijden door heffen we het glas op het nieuwe seizoen en het vernieuwde sportpark, het bestuur trakteert voor deze gelegenheid op een glas bubbels en een bitterbal. Op het terras verzorgt de keukenbrigade lekkere broodjes beenham en heerlijke saté. Na de wedstrijd Heren 1 kunnen we samen genieten, meezingen en dansen op de muziek : Han "Hazes" Holland zal een spetterend optreden verzorgen.

Feestelijke ingebruikname van het vernieuwde sportpark
Nadat vorig jaar een nieuw waterveld in gebruik werd genomen is nu de rest van het sportpark onder handen genomen door de gemeente: nieuwe fietsenrekken, meer parkeerplaats, een trimbaan en een skatebaan en een fraaiere toegang tot het complex en de velden.

Samen met de voorzitter en belangstellenden van onze buurvereniging RCH zullen we het glas heffen op het vernieuwde sportpark. Alliance wil bij deze gelegenheid ook graag de heer Jan Duijzer, die vorig jaar afscheid nam als medewerker van de gemeente, bedanken voor zijn waardevolle bijdrage aan alle verbeteringen van het sportcomplex.

Kick-Off "Nopjes en Bitjes" voor jongens en meisjes van 5 t/m 7 jaar
Dit seizoen zijn voetbalclub RCH en hockeyclub MHC Alliance een unieke samenwerking aangegaan.

Onder de naam "Nopjes en Bitjes" wordt een combinatie van voetbal en hockey aangeboden aan jongens en meisjes van 5 t/m 7 jaar. Het doel is om meisjes te interesseren voor voetbal en jongens voor hockey. Graag willen we deze feestelijke dag benutten om dit pro ject onder de aandacht te brengen bij het "grote publiek". Er wordt een informatiestand neergezet op het terrein van MHC Alliance.

Nog even op een rijtje:
12.45 uur Dames 1 - Myra Dames 1
14.15 uur feestelijke ingebruikname vernieuwd complex
14.45 uur Heren 1 - Myra Heren 1
16.30 uur Optreden Han Holland (tot een uur of 20.00)

We hopen op een grote opkomst en een hele gezellige dag!