G-stars zoeken nieuwe begeleiders en trainers (M/V)

Nieuws afbeelding 26-8-2011

Het G-hockeyteam van Alliance gaat komend seizoen trainen op zaterdagmiddag. Dit vanwege het feit dat onze G-stars gaan deelnemen aan de regionale G-hockey competitie. De verhuizing van zondagochtend naar zaterdagmiddag heeft tot gevolg dat we op zoek zijn naar extra hulp bij begeleiding en trainers. We zijn op zoek naar leden of ouders van leden die affiniteit hebben met verstandelijk beperkte kinderen. Ervaring is niet nodig.

Taken begeleiding:

- per toerbeurt G-Stars ontvangen en begeleiden op zaterdagmiddag (+/- 3 uren per maand)

- contact met ouders onderhouden

- organisatie van uitjes en toernooien

Taken trainers:

- op zaterdagmiddag (1,5 uur) training geven aan G-stars onder leiding van ervaren trainer

- begeleiden wedstrijden G-hockey competitie (ongeveer 8 zaterdagen per seizoen)

- begeleiden uitjes en toernooien

Voor informatie/aanmelding:

Coordinator G- Hockey: Gertie Evers   06-40138371