update Waterveld

Nieuws afbeelding 25-8-2010  Zoals vorige week onze voorzitter heeft meegedeeld, komt nu het waterveld erg dichtbij. De foamlaag en kunstgrasrollen zijn inmiddels aangekomen (zie foto in de bijlage). Vandaag is begonnen met het uitrollen van de mat. De aannemer is ook begonnen met de bestrating tussen veld 2 &3 en het nieuwe veld. Het asfalt is hier weggehaald en de bestrating zal opnieuw aangelegd worden. Dit zal de komende dagen en waarschijnlijk het weekend enige overlast veroorzaken. Hierbij doen we een beroep op de ouders van onze jeugdleden om er op toe te zien dat de werkzaamheden zonder ongelukken kunnen worden uitgevoerd.

Tevens is de club diverse keren aangesproken door meerdere ouders over de chaos op het parkeerterrein tussen de club en het zwembad . Dit is een openbaar parkeerterrein. Laten we parkeren in de parkeervakken en zodoende genoeg ruimte overhouden voor het in en uit rijden van auto's. Is dit parkeerterrein vol dan is er voldoende plaats op het grote parkeerterrein voor het zwembad.

Het bestuur

Bijlage