Oliebollenactie op oudjaarsdag - bollen & bubbels nu bestellen!

Nieuws afbeelding 23-12-2023
In aanloop naar Oud & Nieuw organiseert Alliance ook dit jaar weer de ‘Bollen & Bubbels' actie. Na drie voorgaande acties is dit inmiddels een traditie. Dus doe mee en bestel op tijd. Je kan bestellen tot 31 december 09.00 uur, op = op.

Je kan bestellen via de actiemodule in de Alliance app (boven in de tijdlijn - menu Home). Reken direct af via Mollie en je krijgt een bevestiging per e-mail.
Op 31 december tussen 12.00 en 15.00 kan je de bestelling ophalen in het clubhuis. De actie wordt mogelijk gemaakt door de barcommissie en de sponsorcommissie ondersteund door andere vrijwilligers.

Waarom bestellen bij Alliance:
  • lekkere verse oliebollen en krentenbollen;
  • zelfgemaakt in de keuken van Alliance;
  • je kan ze meteen meenemen en hoeft niet in een rij te staan;
  • goede kwaliteit Cava of Prosecco erbij bestellen;
  • je hebt alles in één keer in huis en je steunt hiermee ook de club.

Wat kan je bestellen:
  • oliebollen naturel, 5 stuks voor €6,00
  • oliebollen met krenten, 5 stuks voor €6,00
  • fles Bujonis Cava * voor € 10,00
  • fles Merotto Prosecco ** voor € 17,00
* zie hieronder voor meer info

Iedereen is op 31 december tussen 12.00 en 15.00 uur van harte welkom om je bestelde bollen en bubbels in het clubhuis op te komen halen. Wij staan dan klaar met een glaasje glühwein om samen het nieuwe jaar tegemoet te klinken.

Wij wensen jullie een bijzonder sportief en gezond 2024 toe!

Smakelijke groet,
De Bollen- en Bubbelscommissie

*Bujonis Cava
Tonen van briochebrood, amandelspijs en gedroogde zuidvruchten. Zuiver en vol van smaak.

De oorsprong van Bujonis is te vinden in het dorpje Llimiana, gelegen in het gebied Lleida, Catalonië. Het familiebedrijf is in het begin van de jaren tachtig verhuisd naar de Penedès, waar diverse wijnhuizen werden aangekocht. Vandaag de dag is Bujonis één van de grootste huizen in de regio, hypermodern met de nieuwste technieken, maar altijd oog voor traditie. Na vergisting rust de wijn ruim een jaar op fles.

** Merotto Prosecco
Delicate geur van appel en exotisch fruit. Een lichte jasmijn toon komt naar voren. Zachte licht romige smaak met een briljante verfrissende mousse.

Merotto is al ruim 100 jaar een familiebedrijf, gevestigd in Col San Martino in het hart van de Valdobbiadene Doc Prosecco gebied. Dit familiebedrijf ligt 50 kilometer van Venetië en heeft een prachtige ligging tussen de Dolomieten en de Adriatische zee. Graziano Merotto produceert hier DOCG Prosecco's, oftewel de hoogste klasse die er in Prosecco gehanteerd wordt.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.