Grote Clubactie voor Alliance enorm succes!

Nieuws afbeelding 9-12-2023 De Grote Clubactie voor Alliance is een enorm succes geworden! Met de verkoop van alle loten hebben we een supermooi bedrag van €14.844,- opgehaald, hier zijn we als vereniging erg blij mee!

Dank aan alle leden die dit mogelijk hebben gemaakt en natuurlijk aan de deelnemers!

Julien Veenman - JO12-1
Topverkoper van Alliance is Julien Veenman van JO12-1; hij verkocht maar liefst 264 loten!

MO12-1
MO12-1 is dit jaar het meest succesvolle team met in totaal 466 loten!

Heb je meer dan 25 loten verkocht dan kan je een medaille in het weekend ophalen bij de bar.

Speciale dank aan bestuursleden Janine, Claire en Klaske, onze verenigingscoördinator! Zij hebben veel tijd gestoken in de coördinatie van deze actie.

De bestemming van de opbrengst is een bijdrage aan een metamorfose van het clubhuis. Meer informatie over die plannen delen we in het nieuwe jaar.