Klusdagen op de club - Help je mee?

Nieuws afbeelding 12-7-2023 We kunnen jouw hulp goed gebruiken! We organiseren namelijk 2 dagen dat we gaan klussen in en rond de club zodat alles weer op orde en netjes is voor het nieuwe seizoen.

Donderdag 20 juli en 24 augustus, vanaf 17.00 uur. Er zijn klussen buiten en binnen te doen. Voor een hapje en drankje wordt gezorgd!

Meer info en aanmelden via [email protected] of kom gewoon langs!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.