Zomeractie fitness bij Nieuw Groenendaal voor Alliance leden

Nieuws afbeelding 27-6-2023
We hebben een leuke zomeractie van onze sponsor Nieuw Groenendaal voor alle leden van Alliance.

Hieronder het aanbod en de voorwaarden:
  • Het Zomerabonnement is geldig vanaf heden tot 1 september en kost €49,00 onafhankelijk van aanvangsdatum.
  • De actie geldt alleen voor leden die geen lid zijn van Nieuw Groenendaal.
  • Van alle sportfaciliteiten mag gebruik worden gemaakt, zowel fitness als groepslessen.
  • Voor fitness hoeft niet gereserveerd te worden, voor groepslessen wel via de Sportivity-app.
  • Voor toegang moet een key worden aangeschaft. Een eenvoudige key kost € 5,00 en geeft alleen toegang tot het pand. Een zgn TGS-key kost € 12,50 en biedt de mogelijkheid om het trainingsprogramma op te slaan en met de MyWellness-app te werken, waarmee je wereldwijd op Technogym apparaten kunt trainen.
  • Leden van Alliance kunnen gewoon naar de receptie van Nieuwe Groenendaal en melden dat ze van Alliance zijn. Je vult ter plekke een inschrijfformulier in en dan maak Nieuw Groenendaal een abonnement aan. Het abonnement en de key mogen ter plekke per pin of contant worden afgerekend.
  • Indien daar aanleiding toe is zullen wij onze namenlijst willen verifiëren met het ledenbestand van Alliance.
  • Leden zonder fitnesservaring krijgen een basis hockey programma op papier of op de TGS-key. Men kan met vragen altijd bij de trainers terecht.
  • Kleedkamers en lockers mogen worden gebruikt. Op de lockers moet een hangslotje, bij ons te verkrijgen tegen € 10,00 borg.
  • Graag met schone schoenen de zalen betreden en het is verplicht een handdoek mee te nemen in de zaal.
  • Na afloop van het abonnement mogen wij de leden een voorstel doen voor vervolg.

Kijk voor meer info over het aanbod op https://nieuwgroenendaal.nl.

Met sportieve groet,
Nieuwe Groenendaal

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.