!! WINACTIE !! Voor kaarten FIH Pro League vrijdag 23 en maandag 26 juni

Nieuws afbeelding 22-6-2023
!! WINACTIE !! Snel reageren!

We mogen aan onze leden 2x twee dagkaarten weggeven voor de FIH Pro League wedstrijden in het Wagener stadion. Het zijn twee kaarten voor vrijdag/morgen en twee kaarten voor maandag. Het belooft een spannende slotfase te worden en jij kan erbij zijn! Het betreft dagkaarten voor vrije zitplaatsen voor Tribune Zuid Hoog voor twee wedstrijden, je mag ook naar één van de 2 wedstrijden.

Meer weten over de wedstrijden? Ga naar fihproleague.nl.
De kaarten worden aangeboden door onze sponsor OSAKA, tevens sponsor van de FIH Pro League.

Het programma
Vrijdag
17:10 Heren GER – NZL
19:40 Dames NED – GER

Maandag
17:10 Heren NZL – GER
19:40 Dames NED – GER

Wat moet je doen?
  • Ga naar dit bericht in ons instagram account. Laat een leuke reactie achter in het bericht en of je kaarten voor vrijdag of maandag wilt winnen.
  • Volg op instagram @osakahockey en @osakaworld

Vrijdagochtend 10.00 maken we de winnaars bekend voor vrijdagmiddag/avond.
Zondagochtend 10.00 maken de winnaars bekend voor de maandagkaarten.
We nemen via een DM contact met je op voor de kaarten.

#fihproleague #osakahockey #osakaworld #mhcalliance1927

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.