Afscheid Kees Heger

Nieuws afbeelding 28-3-2023

Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Na een jaar op onze mooie club gewerkt te hebben gaat Kees Heger Alliance verlaten.

Komende donderdag 30 maart zal zijn laatste werkdag zijn. Kees gaat zich richten op zijn eigen ZZP-activiteiten als cateraar en DJ (https://boogiewonderlandcatering.nl)

Kom dus donderdag nog even langs voor een laatste high five en een praatje.

We willen Kees bedanken voor zijn inzet en de prettige samenwerking. We wensen hem heel veel plezier en succes met zijn volgende stap.

Met sportieve groet,

De Barcommissie & het Bestuur

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.