Hulp gevraagd voor afbouw blaashal op 18 - 22 feb

Nieuws afbeelding 6-2-2023
De afbouw van de blaashal is gepland in de week voor de Voorjaarsvakantie. Daarvoor hebben we jullie hulp nodig voor het afbouwen van onze Alliance Arena.

Er zijn op een paar momenten een groot aantal vrijwilligers tegelijk nodig. Bij de opbouw hebben we ervaren dat het met een grote groep snel gaat en het licht werk is. En het ook gezellig is!

We hebben gezien dat bij de opbouw de verdeling van vrijwilligers nogal verschilde van team tot team en op zich is dat niet erg maar we zien dat toch graag wat evenwichtiger. Daarom hebben we in overleg met het bestuur besloten om alle teams die in de blaashal hebben gespeeld te vragen minstens een vrijwilliger te leveren voor de afbouw.

Daarnaast zoeken we hulp want vele handen maken licht werk! Een beschrijving van de werkzaamheden staat op het inschrijfformulier. Er zijn verschillende opties:
  • zaterdag <voorzien>
  • zondag 19 feb 19.15 - 22.30
  • dinsdag 21 feb 07.00 - 11.00 of 08.45 - 11.00
  • woensdag 22 feb 09.00 - 11.00
Je kan je hier inschrijven:

Bij voorbaat dank!
De blaashal commissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.