Vrijdag 25 nov WK voetbal kijken in het clubhuis

20-11-2022
Op vrijdag 25 november speelt Nederland om 17.00 uur tegen Ecuador. Ideale timing dus om de kinderen uit school te halen, direct door te fietsen naar Alliance en daar gezellig het weekend te beginnen met deze wedstrijd op groot scherm. Blijf lekker hangen na de training.

Kees zorgt dat het bier (en limo) koud is en het vet heet. Hij kijkt ook of hij na de wedstrijd wat te eten kan verzorgen voor ouders en kinderen. Als je met je team of een groepje wilt eten, laat het voor de zekerheid even weten via [email protected]. Kortom, mooie gelegenheid om deze WK wedstrijd met je team en met Alliance-gezinnen op de club te kijken!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.