Hulp gevraagd voor afbouw blaashal op 13, 14 en 15 feb

Nieuws afbeelding 5-2-2022
De zaalhockeyteams hebben met veel plezier en succes in de zaal gespeeld en zijn trots op onze eigen hal. De voordelen van het op eigen terrein kunnen trainen en spelen van wedstrijden waren zichtbaar; iedereen kon zelf naar de trainingen en wedstrijden fietsen, aankomst- en vertrektijden waren meer flexibel, het clubhuis werd meer bezocht. Daar zijn we erg blij mee.

Het eerste zaalhockeyseizoen in onze eigen blaashal zit er bijna op. Dat betekent dat we bezig zijn met de voorbereiding voor het demonteren van de hal en de opslag tot volgend jaar. De opbouw is met veel enthousiasme door vrijwilligers ondersteund en nu zoeken we hulp voor de afbouw.

Op 13, 14 en 15 februari wordt hij afgebouwd. Dit doen we natuurlijk weer samen! We hebben zo'n 150 mensen nodig verdeeld over verschillende dagdelen. Het gaat om demonteren van de doelen, tribunes, vloertegels. Staaldraad opeen binden, tentdoek oprollen etc. Hierbij worden we uiteraard geassisteerd door de leverancier.

Je kan je opgeven voor verschillende blokken; klik hier voor het formulier.
Met een paar uurtjes zijn we al heel blij!

Hopelijk tot snel!
De blaashalcommissie