Heerlijke oliebollen en prachtige Bubbels van Alliance! Nu bestellen.

Nieuws afbeelding 29-12-2021
In aanloop naar Oud & Nieuw organiseren wij ook dit jaar weer de ‘Bollen & Bubbels-Actie’. We willen dit een traditie maken en dat kan alleen met hulp van jullie uiteraard.

Vanaf vandaag t/m Oudejaarsdag 12:00 uur, kan je heerlijke oliebollen (met of zonder krenten) en prachtige fles bubbels bestellen in onze Alliance-App. Dit jaar geen bezorging, laat je dat niet weerhouden om ze op de club op te halen!

De actie wordt mogelijk gemaakt door de barcommissie met bijhorende voorbereidingen en ze staan al van ‘s ochtends vroeg te bakken.

Ga dus snel naar de App van Alliance en klik op de 'Home' button (je eigen timeline)! Hier vind je bovenin Steun de club! met de speciale Bollen & Bubbels -actie. We waren vorig jaar binnen twee dagen uitverkocht dus aarzel niet je bestelling te plaatsen. Reken direct af via Mollie en je krijgt een bevestiging per e-mail.

Je kan op de 31e de bestelling komen ophalen op de club tussen 12:00en 15:00 uur. Dan heb je tevens de gelegenheid om je nieuwjaarswensen te delen met alle leden van de Bollen & Bubbels-commissie. Hoe gezellig is dat!

De oliebollen gaan per 5 stuks en kosten een euro per stuk. Voor de bubbels kan je kiezen uit een mooie Cava brut voor 10 euro per fles of geweldige Crémant d'Alsace brut voor 20 euro per fles. Dus pak je Alliance App en BESTEL!

Wij wensen jullie een bijzonder sportief en gezond 2022 toe.

De Bollen & Bubbels-commissie