Blaashal plaatsing NIET op donderdag 2 december, nieuwe datum volgt zsm.

Nieuws afbeelding 1-12-2021
We hadden een bericht klaarstaan om 'nog 1 dag!' te kunnen communiceren. Ook alle benodigde vrijwilligers staan klaar om morgen aan de slag te gaan. Die zich weer hadden aangemeld nadat we de plaatsing al een week hadden moeten uitstellen. Was het vorige week een essentiƫle computerchip die niet door de leveranciersketen heen kwam, nu hebben we een probleem ter plaatse.

Vandaag hebben we moeten besluiten dat de blaashal morgen, donderdag 2/12, niet opgezet kan worden. Reden is dat er op één van de hoeken van veld 4 een verzakking is met onbekende oorzaak. Dit maakt de huidige lichtmast instabiel en is een te groot risico voor de bevestiging van de hal. Dit moet eerst worden onderzocht en opgelost. Daarnaast houden we de weersvoorspelling goed in de gaten want er mag niet teveel wind staan op de dag dat de blaashal omhoog moet.

Dit is een heel grote tegenvaller voor het team dat hard werkt aan de voorbereidingen. Afgelopen dagen waren al veel grote materialen gepositioneerd. Ook moeten we wederom een beroep doen op de flexibiliteit van de benodigde vrijwilligers. Het is vervelend om zo te moeten schuiven met de ingeplande tijden en vragen aan de ingeplande vrijwilligers medewerking voor een nieuwe datum.

Gevolgen voor de zaalteams zijn er ook: dit weekend zijn er dus nog geen trainingen en waarschijnlijk ook geen wedstrijden in onze blaashal. Morgen krijgen we van de leverancier een nieuwe planning.

We moeten en gaan verder. De blaashal zal er komen!

Namens het bestuur en de blaashalcommissie,
Daan Beekhuis en Maurits van der Heijden.

De blaashal commissie communiceert over een nieuwe planning rechtstreeks met de vrijwilligers via [email protected].