Online masterclass Marc Lammers vrijdag 15/10 19:45

Nieuws afbeelding 14-10-2021

Beste leden,

Voor alle coaches (en geïnteresseerde leden) die eens een kijkje in de keuken willen krijgen bij Marc Lammers, is er aanstaande vrijdag 15 oktober een gratis online masterclass.

De HockeyWerkt ‘Coach-de-Coach’ avond met Marc Lammersals spreker is van 19:45 – 20:45 uur en dit wordt LIVEuitgezonden. Hiervoor mogen wij al onze leden uitnodigen! Via de Livestream – ECCE Productionskan er vanaf 19:45 uur gekeken worden naar de inspirerende spreker Marc Lammers.

Marc Lammers was acht jaar lang de bondscoach van het Nederlandse dameshockeyteam dat zilver won bij de Spelen van 2004 in Athene en goud op de Olympische Spelen van 2008 in Beijing.

Marc zal in de masterclass op zijn eigen wijze vertellen over zijn uitdagingen en kansen bij het coachen. Niet alleen heel leuk natuurlijk, maar ook heel leerzaam! Gegarandeerd dat er een aantal zaken zijn die je gelijk mee kan nemen en in de praktijk kan toepassen.

In deze live coach-de-coach sessie zal de nadruk liggen op het coachen van jeugd en het creëren van de "flow” in het team.

Is dit echt iets voor jou? Dan kun je je ook aanmelden op www.hockeywerkt.nl/marc-lammers-masterclass om kans te maken om fysiek de masterclass bij te wonen!

Dit gehele evenement zowel online als offline is gratis toegankelijk! Kortom, een leuk begin van het vakantieweekend!

Met sportieve groet,
Jarrit Hueting | Technisch Directeur