Het bestuur en technische staf wenst iedereen een geweldig nieuw hockey seizoen

Nieuws afbeelding 27-8-2021
Even geen praktische zaken maar gewoon een bericht om alle Alliance leden, vrijwilligers, en ouders een geweldig nieuw seizoen te wensen!

De openingsdag en de eerste wedstrijden van het seizoen staan voor de deur. Hiermee start een nieuw hockeyjaar, waarin we hopelijk steeds minder beperkingen kennen door coronamaatregelen. We zullen jullie apart informeren over deze maatregelen, want ook in deze week hebben we op allerlei manieren moeten omgaan met corona-gevallen. Gelukkig is de trainersinvulling bijna rond, ik ben heel blij met het trainersteam waarin we zowel de selectie- als de breedte teams ondersteunen.

Ondanks dat we het afgelopen jaar druk bezig zijn geweest om iedereen zoveel als toegestaan was een mooi hockeyjaar te geven, hebben we een aantal structurele verbeteringen ingezet die dit seizoen zullen worden doorgevoerd. Denk aan de Alliance Leerlijn, de communicatie over selecties, en het werven en opleiden van trainers vanuit onze eigen leden. Altijd met in het achterhoofd om elkaar te inspireren om jezelf te ontwikkelen en te groeien als sporter en als mens. Hierover later meer!

Als je tijdens het seizoen vragen of suggesties hebt om van Alliance een nog mooiere club te maken, schroom niet en schiet mij even aan.

Mede namens het bestuur en de gehele technische staf wens ik jullie veel hockey plezier en hoop ik jullie snel op de club te zien!

Jarrit Hueting
Technisch Directeur