Win een taart met de ALLI TEKENWEDSTRIJD.

Nieuws afbeelding 22-2-2021
Heb je gehoord over de tekenwedstrijd voor de nieuwe alligator mascotte?
Je kunt een taart winnen, voor jezelf of voor het team met de meeste inzendingen!! (jeugd t/m cat. C)
Zie ook de e-mail die hierover is verstuurd aan jou of één van je ouders/verzorgers.

Teken of knutsel ALLI, de sportieve en milieubewuste alligator of versier de kleurplaat (bijlage). Zet al je creativiteit in, we laten ons graag verrassen.
Stuur jouw interpretatie van ALLI vóór 't eind van de vakantie naar: [email protected] onder vermelding van naam en team.

Misschien wordt jij straks door de echte Alli verrast met een lekkere taart!

Veel succes!
groetjes van de Duurzaamheidscommissie (Saskia, Hestia, Jasper)

PS: wij zoeken nog een extra lid met affiniteit voor verduurzaming voor onze commissie. Heb je interesse? We horen het graag!