Update Trainingssessies 6 & 7 februari

Nieuws afbeelding 1-2-2021
Update vrijdag 5 februari!
De clinic van zaterdag 6 februari (morgen) gaat voorlopig door. De clinic van zondag 7 februari is AFGELAST. Deze wordt verplaatst naar zondag 7 maart

--

We zijn druk bezig geweest achter de schermen om een leuke onderbreking van de onderlinge wedstrijden te bedenken. De uitkomst hiervan is dat we op zaterdag 6 februari (jeugd) en zondag 7 februari (jongste jeugd) een alternatieve trainingssessie hebben georganiseerd in diverse samengestelde teams.

Zie bijlage voor meer informatie.

Hulp gezocht.
Zodat we wat extra (technische) aandacht kunnen geven aan de spelers deze dag willen we de trainingsgroepen wat kleiner te maken dan tijdens een normale training. De spelers zullen per veld in 6 kleine(re) groepjes trainen. Ondanks de vele hulp dat we al krijgen van o.a. Dames en Heren 1 zijn we ook nog op zoek naar extra ouders die wat spellen/wedstrijdjes willen begeleiden (max. 2 per veld) en een paar ouders (max. 4 per uur) die tijdens de trainingssessie van hun kind aanwezig willen zijn om de aankomst en het vertrek Corona-proof te houden. Lijkt je dit leuk? Meld je dan snel aan bij Milou Schoone en geef aan voor welke taak jij je opgeeft:

Esther Smeele-Govers

6-2-2021 @ 17:34:26 |Twee hele enthousiaste meiden hier in huis, was super geregeld!