Hockey in januari & februari

Nieuws afbeelding 9-1-2021
Helaas geen zaalhockey dit jaar, maar gelukkig kunnen we met de jeugd wel lekker buiten spelen! De komende periode ziet er dus anders uit dan anders. Hieronder volgt hoe de komende weken eruit gaan zien.
  1.  Alle jeugdteams trainen 1 x per week van 4 januari tot en met 12 februari (6 weken).
  2. Op zaterdag worden de eerste 2 zaterdagen onderlinge wedstrijden gespeeld (max. 3 begeleiders per team!).
  3. Na de persconferentie van dinsdag 12 januari zullen we zo snel mogelijk onze plannen uitrollen voor de overige 4 weken.
We vragen dringend aan alle leden en begeleiders zich aan de coronaregels te houden! Toeschouwers zijn nog steeds (helaas) niet welkom en in het clubhuis is het dragen van een mondkapje verplicht.

Deze uitdagende tijd vraagt van iedereen veel aanpassingsvermogen, we zullen continue proberen aan te passen aan de veranderende omstandigheden en regelgeving.

Met sportieve groet,
Jarrit Hueting