Teams voor het seizoen 20-21 bekend

Nieuws afbeelding 23-6-2020

In de afgelopen weken is er hard gewerkt door de Categorieleiders en Technisch Managers, Milou, André en Charlie aan de teamindelingen voor het nieuwe seizoen. Het is het sluitstuk van een bizar hockeyseizoen.

Hoe is de teamindeling tot stand gekomen?
De indeling is tot stand gekomen op basis van de beoordelingen van de trainers en de coaches. Zo is er gekeken naar technische, tactische, fysieke en sociale vaardigheden maar ook naar mentaliteit (trainingsopkomst en inzet). Wij hebben getracht te zorgen voor gelijkgestemdheid binnen teams en hebben waar mogelijk rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren.

Senioren en Veteranenteams
Wij zijn super blij met de komst van een nieuw Heren Veteranenteam in het nieuwe seizoen. Deze toevoeging en het nieuwe indelingsbeleid van de KNHB zorgen voor verschuivingen, nieuwe indelingen en benamingen. De Senioren en Veteranen worden hier binnenkort nog nader over geïnformeerd.

In welk team zit ik dan?
Teamindelingen zijn altijd spannend en bijzonder, daarom hebben wij de samenstelling van je nieuwe team in onze beveiligde omgeving "Mijn Alliance" geplaatst:

• Ga naar onze website: www.mhc-alliance.nl;
  • Klik in de horizontale balk(rechtsboven) op "INLOGGEN";
  • Vul je lidnummer en wachtwoord in en ga naar "Mijn Alliance"
  • Jouw lidnummer staat in de mail die we je op 23 juni hebben gestuurd
  • Bij het tabblad "Team" klik je op "Spelerslijst";
  • Hier zie je alle teamgenoten van je nieuwe team voor het seizoen 2020-2021
  • Je kan natuurlijk ook gewoon de App van Alliance openen en klikken op TEAMS om vervolgens je persoonlijke team te zien (het kan zijn dat je even moet uitloggen en weer inloggen).

Ben jij je lidnummer en wachtwoord kwijt?
Op de inlogpagina van "Mijn Alliance" kan jij je wachtwoord direct en geheel automatisch opvragen met behulp van je eigen lidnummer en eerste emailadres van jouw dat bij ons bekend is.

Voorlopige teamindeling
De teamindeling is een voorlopige indeling, maar zal niet veel meer wijzigen. Het kan echter zijn, dat zich onvoorziene omstandigheden voor doen. De Categorieleiders en Technisch Managers behouden zich dan het recht voor om wijzigingen in de teamsamenstelling door te voeren.

Alle teamindelingen zijn met grote zorgvuldigheid tot stand gekomen. Als jij van mening bent, dat er echt belangrijke redenen zijn, waarom je denkt in dit nieuwe team niet te kunnen functioneren, dan bieden wij je de gelegenheid aan, om dit aan te geven via een persoonlijke mail.

Graag ontvangen wij in de periode van 26 juni t/m 28 juni uitsluitend per mail jouw motivatie. Deze mail stuur je naar [email protected]. Mails die voor en na deze periode binnen komen worden niet in behandeling genomen. De Categorieleiding zal aan de hand van je mail/motivatie bepalen op welke wijze jij een reactie ontvangt (per mail of telefoon). Mailen en bellen naar de Categorieleiding of Technisch Managers (in de hoop een antwoord te krijgen) heeft dus geen enkele zin.

Trainingen en start seizoen 2020/2021
Vanwege alle corona perikelen zijn wij nog druk bezig met het voorlopig trainingsschema, de plannen voor de start van het nieuwe seizoen, de informatie avonden en start van de wedstrijden.

Wij streven ernaar het trainingsschema uiterlijk medio juli rond te hebben. Houdt de website en de Alliance app goed in de gaten hierover en voor meer informatie over de wedstrijden en de opening van het nieuwe seizoen. Het samenstellen van de trainingsschema’s is een zeer complexe klus, dit betreft dan ook een "voorlopig schema" en kan dus nog wijzigen!

Wij wensen je een enorm mooie, sportieve en gezellige zomer toe!

Met sportieve groet,

Daniëlle, Stijn en Olivier