Update Corona: de (jongste) jeugd mag weer het veld op!

Nieuws afbeelding 22-4-2020
Beste leden van Alliance,

Het kabinet heeft gisteren aangekondigd dat Basisschoolleerlingen tot en met 12 jaar (Jongste Jeugd en D-jeugd) vanaf 29 april weer kunnen gaan trainen en onderlinge oefenwedstrijden kunnen spelen. Kinderen van 13 tot en met 18 jaar (C-jeugd tot en met A-jeugd) mogen wel weer trainen, maar moeten wel 1,5 meter afstand houden.

Aangezien de kinderen er ongetwijfeld ontzettend naar uit kijken om weer lekker te kunnen sporten met elkaar, streven we ernaar om al tijdens de meivakantie een start te maken met jongste jeugd trainingen en direct na de meivakantie te starten met de jeugd tot en met 18 jaar.

De technische staf is met veel enthousiasme een plan te maken en alle benodigde voorbereidingen aan het treffen zodat we dit op een verantwoorde manier met elkaar mogelijk kunnen maken. We verwachten jullie komend weekend te kunnen laten weten hoe het programma voor de jongste jeugd er in de meivakantie uit zal zien.

Competitie beëindigd
De KNHB heeft dinsdagavond naar aanleiding van de kabinetsbesluiten in verband met het coronavirus per direct alle hockeycompetities voor het seizoen 2019/2020 beëindigd. Doordat de competities niet kunnen worden uitgespeeld, zijn er geen kampioenen en geen teams die promoveren of degraderen. Alle seniorenteams spelen daardoor komend seizoen in dezelfde klasse als waar ze deze competitie waren ingedeeld.

Voorbereidingen komend seizoen
Op de achtergrond zijn de voorbereidingen voor volgend seizoen uiteraard ook in volle gang. De eerste mededelingen daarover kunnen jullie ook op korte termijn verwachten. Mocht je onverhoopt je lidmaatschap willen beëindigen, denk er dan aan om dit voor 1 mei te doen.

We wensen iedereen sterkte, succes en bovenal een goede gezondheid. Hou vol!
Met sportieve groet,
namens het bestuur en de technische staf,
Stijn Hazen
Bestuurslid Tophockey

Loek Kramer

22-4-2020 @ 21:40:34 |Nice!

Olivier Möring

23-4-2020 @ 08:25:20 |Yes ik keek er zo naar uit om weer te hockeyen

Evi Smolenaars

27-4-2020 @ 12:03:21 |Yess eindelijk weer hockeyen!