Coronavirus van invloed op competitie & evenementen?

Nieuws afbeelding 4-3-2020
Het COVID-19-virus verspreidt zich verder in Nederland. Wij volgen de richtlijnen en instructies van de KNHB met betrekking tot het wel of niet doorgaan van wedstrijden en/of evenementen.
Op de site van de KNHB staat de meest recente informatie: https://www.knhb.nl/kenniscentrum/artikel/coronavirus-van-invloed-op-hockeycompetitie.

Volg vooral de instructies met betrekking tot de basishygiƫne. Mocht je je zorgen maken over je gezondheid, neem vooral telefonisch contact op met je huisarts.

Eea betekent dat vooralsnog alle hockeywedstrijden, trainingen en evenementen van MHC Alliance doorgang vinden. Mochten er andere ontwikkelingen zijn dan zullen wij iedereen via onze site en App informeren.