Gebruik bovenzaal

Nieuws afbeelding 5-4-2019
Na schooltijd wordt onze bovenzaal verhuurd aan Spring Huiswerk. Heel fijn voor onze leden, zodat ze huiswerk kunnen maken op een veilige en vertrouwde plaats, hun eigen hockeyclub (en tussendoor nog even een balletje kunnen slaan), heel fijn voor Spring, ze hebben een mooie grote ruimte waar ze genoeg werkplekken aan kunnen bieden om kinderen de mogelijkheid en ondersteuning te geven om goed hun huiswerk te maken. Iedereen blij, zou je denken.

Deze ruimte kan ‘s avonds en in het weekend uiteraard ook gebruikt worden door teams en commissies. Dit mag alleen niet zomaar. Als je gebruik wil maken van de ruimte, dan reserveer je deze bij Klaske (verenigingcoördinator) via[email protected]. Zij checkt de agenda of de zaal vrij is en houdt bij wie wanneer de zaal gebruikt. Na gebruik van de zaal zorgt iedereen er dan voor dat je de rotzooi opruimt en dat je de tafels en stoelen neerzet volgens de plattegrond aan de deur (ook wanneer je de ruimte anders aantreft). Op deze manier kan Spring iedere middag weer op een goede manier gebruik maken van deze bovenzaal.

Helaas gebeurt het de laatste tijd weer veel te vaak dat de bovenzaal gebruikt wordt zonder dat aan te vragen en dan wordt ook nog eens de rotzooi niet opgeruimd en staan de tafels en stoelen er en der door de zaal heen. Spring moet dan, voordat de kinderen huiswerk kunnen maken, eerst jullie rotzooi opruimen en alles weer goed zetten. En dat is niet de bedoeling.

Dus, wil je de bovenzaal gebruiken, mail Klaske, reserveer de zaal en ruim alles weer goed op.