Opzegging lidmaatschap

Nieuws afbeelding 7-4-2019 Wil je jouw lidmaatschap bij Alliance opzeggen voor het komende seizoen 2019-2020, hou dan een aantal spelregels in gedachten.
1. Opzeggen moet voor 1 mei 2019 plaatshebben.
2. Je kunt alleen maar opzeggen via ons digitale opzegformulier. Vanzelfsprekend moet je aan al jouw financiƫle verplichtingen voldaan hebben.

De opzegging moet plaatshebben voor 1 mei aanstaande omdat Alliance tijdig het aantal teams door moet geven dat volgend seizoen in de competities gaat spelen en daarnaast moeten wij weten hoeveel (betaalde) trainers en coaches we in het nieuwe seizoen nodig zullen hebben.

Het digitale opzegformulier kun je vinden door in te loggen op de website met jouw lidnummer en wachtwoord. Ga dan naar Club> Opzegformulier. Zodra de ledenadministratie van Alliance jouw opzegging heeft bevestigd is deze definitief.

Maar let op! Zeg je 1 mei of later op, dan krijg je te maken met extra kosten, een toeslag. De volgende toeslagen gelden:
A. opzeggen tussen 1 mei en 1 juli 2019: toeslag van 50% van de volledige contributie voor het nieuwe seizoen;
B. opzeggen na 1 juli 2019: toeslag van 100%, dus de volledige contributie voor het nieuwe seizoen.

Leden die wachten op de uitslag van hun examen of op de loting voor een nieuwe opleiding kunnen uitstel krijgen. Zij mogen tot 1 juli zonder extra kosten hun lidmaatschap opzeggen, maar moeten wel voor 1 mei een mail sturen naar [email protected] met het verzoek om uitstel.
Natuurlijk gaan wij er vanuit dat iedereen op onze mooie club zal blijven spelen!

Namens het bestuur van MHC Alliance,
Gert-Jan de Rooij