Sporty Sunday

Nieuws afbeelding 26-10-2018 Zondag 28 oktober is de Heemstede Loop. Een groot hardloop feest waar veel Alliancers aan meedoen. Om 10:00 / 10:30 uur de familyrun voor alle basisschoolkinderen en dan om 11:00 uur de 5 km en om 12:00 uur de 10 km run door de mooie straten en bossen van Heemstede. Kom allemaal mee doen en aanmoedigen!
En uiteraard staan we dan weer om 12:45 uur langs de lijn om naar de wedstrijd van Dames1 te kijken. Zij spelen tegen hekkensluiter Oss Dames1, mooie mogelijkheid om punten te pakken. En aansluitend speelt Heren1 tegen Terriƫrs Heren1, dit gaat een spannende wedstrijd te worden, de verschillen zijn klein in de poule van Heren1. Tot zondag 28 oktober!