De WOEP op Alliance voor de CDEF jeugd

Nieuws afbeelding 15-6-2018 Helaas is de competitie voor de alle teams al (bijna) voorbij. Omdat je wel heel lang stil staat tot de zomervakantie willen we voor jullie iets extra’s organiseren, namelijk de WOEP.Dit is voor alle meisjes en jongens uit de C, D, E en F- teams (selectie & breedte). Op drie verschillende woensdagmiddagen nodigen wij jullie uit om lekker met je leeftijdsgenoten te komen hockeyen. Onder leiding van diverse trainers gaan we gemixte, onderlinge partijtjes spelen in een toernooivorm. Uiteraard hebben we voldoende spelers nodig dus het wordt alleen maar leuker als jullie in grote getale komen opdagen! We verzamelen 10 minuten van te voren op veld 1.

De WOEP is op de volgende data:
Woensdag 20 juni / Woensdag 27 juni / Woensdag 4 juli

Op de volgende tijden:
8E        14:00-15:00 uur
F          15:00-16:00 uur
6E        16:15-17:15 uur
C en D             17:15-18:15 uur (C en D spelen apart van elkaar mix wedstrijdjes)

Wat moet je doen?

Vertel je vriendjes over de WOEP. Schrijf je in via de website met jouw inlogcode bij het evenement de WOEP.

Let op! Je doet mee aan de WOEP in de leeftijdscategorie van afgelopen seizoen. Het clubhuis is open maar de bar is dicht. Neem wat drinken mee. Inschrijven is belangrijk zodat wij een inschatting kunnen maken hoeveel velden en trainers we nodig hebben.

Hopelijk komen jullie met velen hockeyen!

Meintje Gerzee

19-6-2018 @ 14:23:58 |Ik zou graag Meintje Gerzee uit M8E6 op willen geven voor de woep. Mijn computer is gecrashed dus ik kan even niet bij de inlog code. Hoop dat het zo, ingelogd via de app lukt anders hoor ik het graag. Hartelijke groet, Ciske Westerbeek