MD2 kampioen!

Nieuws afbeelding 14-6-2018 MD2 heeft een super leuk en sportief seizoen afgesloten met het kampioenschap in de subtopklasse! Het kampioenschap werd in de een na laatste wedstrijd al veilig gesteld door een monsteroverwinning van 12-0 tegen IJburg maar ook tijdens de laatste wedstrijd bleken de meiden te sterk voor Athena MD2. Met 1-5 in de uitwedstrijd werd duidelijk dat ze de terechte kampioen van deze poule waren. Met bekers, taart en confetti hebben de meiden dit jaar afgesloten! Het was een hecht team, zowel binnen als buiten het veld. Er ging geen zaterdag voorbij of de hockeywedstrijd was het begin van een teamdag. In wisselende samenstelling werden buiten de wedstrijden hele dagen doorgebracht. Op het veld werden de meiden door Xavie Richters en Quinten de Haas fanatiek en enthousiast gecoacht en getraind. Ouders kwamen in grote getalen kijken om de meiden aan te moedigen. Deze hele sfeer heeft ertoe geleid dat het team enorm is gegroeid qua team en qua hockey. Het is jammer dat het seizoen is afgelopen en het team uit elkaar gaat, maar dit seizoen met deze afsluiting neemt niemand de meiden meer af. Veel dank aan ieders inzet en betrokkenheid!

Anneleen Oskam

14-6-2018 @ 11:58:28 |🏆 Goed gedaan, meiden en coaches! En ook heel veel dank aan teammanager Marit Merkus voor al het geregel er om heen!