MD7 kampioen

Nieuws afbeelding 11-6-2018
De meiden van D7 hebben een geweldig seizoen achter de rug! Voor de helft van het team was spelen op een heel veld nieuw dit seizoen. Maar de tweedejaars meiden hadden die ervaring al en hebben de rest van het team echt super opgevangen. Zo was er vanaf de allereerste wedstrijd al een echt team en voelde iedereen zich er meteen op haar plek.
Dat bleek ook wel uit de resultaten. Met maar liefst 6 punten verschil met nummer 2 hebben de meiden afgelopen zaterdag hun laatste wedstrijd gespeeld en zijn dus ook welverdiend kampioen geworden. Goed gedaan meiden! De medaille, oorkonde en teamfoto hebben jullie terecht verdiend!!
Maar het is natuurlijk niet alleen de prestatie van de meiden geweest. Ook de geweldig enthousiaste coaches hebben een ongelooflijk positieve bijdrage geleverd aan het teamgevoel. Wat een rust en positiviteit hebben jullie gebracht in en om het veld! En niet te vergeten de goede organisatie en duidelijke communicatie van onze manager. Hulde en veel dank Willem, Fred en Ilse, namens alle ouders!