Woensdag 14 maart Alli Talent kamp

Nieuws afbeelding 5-3-2018 YESYESYESYESYES Alli Talent!

De leraren gaan weer staken.. en dat betekent dat wij lekker kunnen hockeyen!

Op woensdag 14 maart gaan de leraren in het Noord Hollandse basisonderwijs weer staken. Het PO front strijdt voor minder werkdruk onder de leraren. MAAR: in tegenstelling tot het PO front, willen wij onze F-jes, E-tjes en D-tjes deze ochtend wel graag flink aan het werk zetten!!

In het heerlijke lente zonnetje zullen wij onder leiding van onze top- en selectie spelers op deze dag jullie een gezellige en leerzame hockeydag bezorgen. We gaan vooral heel veel ballen raken, plezier maken, nieuwe tricks oefenen en oude tricks verbeteren. Alli Talent is een leuke manier om weer nieuwe clubgenootjes te leren kennen maar ook om nieuwe begeleiders en spelers uit onze eerste senioren, A - en B top teams te ontmoeten. Het kamp is dit keer maar een halve dag, namelijk van 09:00-13:00 uur. Vanaf 08:30 uur kan je je op deze dag melden bij ons aan de groene wedstrijdtafel in het clubhuis en om 0900 uur starten we met de eerste oefeningen. De prijs bedraagt 20 euro en is exclusief lunch. Wij verzorgen wel het drinken en een koek of snack om wat energie te krijgen voor de trainingen. Het is voor de F-jes, E-tjes en de D-tjes.

Let op: De inschrijvingen gaan open op as. dinsdag 6 maart om 18:00 uur. We hebben plek voor 70 kinderen (geen uitzonderingen...). Tijdens de stakingsdag van 5 oktober was het Alli Talent kamp binnen 5 uur uitverkocht dus wees er weer op tijd bij. Bij 120 likes op Facebook verloten wij onder alle likes een gratis kamp voor het kamp op woensdag 14 maart. Blijf ook op de hoogte van de nieuwste kamp data, foto’s en meer info. Ben je nog geen lid van de Alli Talent pagina? www.facebook.nl/allitalent

Met sportieve groeten, Milou Schoone

Flint van der Tang

6-3-2018 @ 08:37:22 |hey milou. waar moet kan je aanmelden?

Jasmijn Dingemans

6-3-2018 @ 18:20:07 |Jasmijn Dingemans uit de F2 wil graag meedoen met het Alli Talent kamp op woensdag 14 maart! Is dit de juiste route?

Thies Klokke

6-3-2018 @ 20:34:57 |In de app kan je je aanmelden via de button rechts onderin ‘meer’ (drie stippen), dan naar evenementen en dan zie je Alli Talent staan. Via de site eerst inloggen en dan onder Club - Evenementen. Succes!