Belactie Vriendenloterij*

Nieuws afbeelding 11-2-2018 Maandag 12 en maandag 19 februari kunt u gebeld worden door een bestuurslid of door een andere vrijwilliger met het verzoek om een of meerdere loten van de Vriendenloterij ten gunste van Alliance af te nemen. Door het kopen van een lot steun je je eigen vereniging. Daarnaast maak je maandelijks kans op fantastische (geld)prijzen!

Het bestuur heeft gekozen om dit jaar wederom mee te doen aan de Nationale Belweken van de VriendenLoterij om zo het budget voor de aanschaf van hockeymaterialen voor de breedte- en tophockey te kunnen aanvullen. Om de trainingen nog leuker en actiever te maken zijn er diverse attributen, waaronder smartgoals, die wij graag zouden willen aanschaffen. De kosten van deze extra materialen vallen buiten het budget en kunnen door de verkoop van de loten wel aangeschaft worden. Hoe meer loten we verkopen, hoe hoger het bedrag is dat wij van de Vriendenloterij krijgen. De helft van een lotprijs gaat direct naar onze clubkas. Daarnaast ontvangt de club met de meest verkochte loten een bonus van € 2.000,--!

We rekenen op jullie support! Hartelijke groet,
Bestuur van MHC Alliance

*) wil je niet gebeld worden stuur dan een e-mail naar: [email protected]. Je telefoonnummer zal dan van de bellijst worden verwijderd.