Veldcommissaris gezocht

Nieuws afbeelding 28-8-2017 Heb je affiniteit met hockey en vind je het fijn om de hele dag in de buitenlucht te zijn, dan is de functie van veldcommissaris wellicht iets voor jou. De veldcommissaris fungeert als 'buiten gastheer' voor de vereniging, is vraagbaak voor allerhande zaken, controleert de velden op veilige omstandigheden en zorgt dat de wedstrijden op tijd starten. Je wordt de 'buitenman/vrouw' van de wedstrijdtafel, zorgt dat de spullen van de jongste jeugd worden opgeruimd, rommel uit de dugouts wordt opgeruimd (spreekt hiervoor coaches aan), zorgt dat de lichten op tijd uitgaan als de wedstrijden klaar zijn enzovoort.
Het gaat om 22-23 speelzaterdagen per jaar. De functie willen we door meerdere personen laten uitvoeren, zodat je niet iedere zaterdag aan de beurt bent. Wil je op deze wijze een vrijwillige bijdrage leveren aan onze vereniging, neem dan contact op met onze verenigingscoördinator Klaske Kramer ([email protected]).