Seizoensovergang naar 1718

Nieuws afbeelding 29-6-2017 Zojuist zijn wij als club overgestapt naar het hockeyseizoen 2017-2018. Dit betekent, dat je op onze website bijv. nu alle nieuwe teams ziet en dat je achter de login ook je nieuwe team in je eigen profiel kunt zien.
Je ziet ook al de VOORLOPIGE trainingsschema's. De trainingsschema's zijn echter NOG NIET DEFINITIEF. Houdt dus vooral rekening met eventuele wijzigingen. Zodra de schema's (dagen, tijden, trainers) definitief zijn zullen we je hierover berichten. Tot die tijd kan je GEEN rechten ontlenen aan het voorlopige schema.

Let op !
Alle tellers zijn weer op 'nul' gezet en we beginnen binnen onze club en onze administraties met een nieuw seizoen 1718.
De overgang in Mijn Alliance (achter de login) en op de App op je telefoon kosten iets meer tijd voor onze systemen om die over te zetten - daar kan dus enige vertraging in ontstaan.
App : Voor de zekerheid moet je ALTIJD even uitloggen op de App op je telefoon om vervolgens weer in te loggen, daarmee zorg jezelf voor de update van je App op je telefoon. Je lidnummer en wachtwoord heb je hierbij nodig.Uitloggen op de telefoon doe je door naar de knop 'Meer' te gaan en dan te kiezen voor 'Profiel' en uitloggen (check je profiel ook even zodat we altijd je juiste nummer en emailadres hebben).
In de App en op onze site kan je nu weer aan de slag met je eigen team en instellingen. We hopen aan het einde van de zomer een update te presenteren van onze App, met nog veel meer leuke en nuttige tools.

Wij wensen je een sportieve en heerlijke zomer toe!

Olaf Bleekemolen

29-6-2017 @ 15:49:43 |Dank voor de update!

Maud Stork

29-6-2017 @ 20:14:17 |Ligt het aan mij of werkt het nog niet op de site?

Eva Verkoren

29-6-2017 @ 22:35:50 |Er is vertraging dus volgensmij komt het nog wel maar moeten we gewoon even paar dagen ofzo wachten

Hans Roerink

29-6-2017 @ 22:57:33 |App wordt vannacht bijgewerkt Trainingen worden vanaf 4 juli bijgewerkt