MD2 is 3e van Nederland geworden!

Nieuws afbeelding 28-6-2017

Ons MD2 mocht, na de halve finale op Push in Breda overtuigend gewonnen te hebben, afgelopen zondag aantreden op het prachtige complex van HC Rotterdam om te strijden voor de titel van Beste tweedelijns teams van Nederland.

De wedstrijden in de poule werden allemaal ruim en zeer gedecideerd gewonnen, dus dat beloofde een mooie eindklassering! De halve finale tegen Oranje-Rood volgde. Een spannende wedstrijd waarbij het alle kanten op kon. Uit een afgeslagen strafcorner voor Alliance, volgde een counter van Oranje-Rood en ook helaas de eerste en enige tegengoal van het gehele toernooi: 1-0. Wat de meiden ook probeerden, gelijkmaken lukte niet. Helaas dus niet de finale, maar wel de strijd om de 3e plaats. En die werd glansrijk gewonnen met 3-0, tegenstander Victoria werd voor de 2e maal die dag verslagen. Daarmee sloten de dames een prachtig seizoen af met een geweldig resultaat om trots op te zijn: 3e van Nederland!

Veel dank aan coaches Job Beelen, Herre Kleuver en manager Emilie van Dijk. En natuurlijk alle felicitaties aan de dames van MD2 voor deze super prestatie. Alliance is super trots op jullie!

Xanne Merkus

29-6-2017 @ 15:50:40 |Wat een topprestatie meiden!

Jette Kruiderink

29-6-2017 @ 16:44:16 |Fantastische dag en een een fantastisch seizoen!!

Matthijs Vos

29-6-2017 @ 21:15:52 |Super hulde aan deze topmensen en coaches