Vrijwilligers bedankt!

Nieuws afbeelding 23-5-2017 Afgelopen vrijdag vond de Vrijwilligers-bedank-avond plaats. Alliance mag zich gelukkig prijzen met veel betrokken vrijwilligers, alleen door de inzet van deze vrijwilligers draait Alliance goed.  Een aantal van deze mensen is duidelijk zichtbaar op de club, maar van een aantal wordt alleen maar een mail ontvangen en is het gezicht er achter onbekend. We deelt nu de scheidsrechters op zaterdag in, wie deelt de barmedewerkers in, wie heeft de mooie loungehoek tot stand gebracht?
De vrijwilligersavond is een mooie gelegenheid om juist deze mensen extra in het zonnetje te zetten (ze moeten natuurlijk wel die avond aanwezig zijn:-)). Dit jaar waren het de volgende personen:

Rianne Zandstra  - deelt reeds drie jaar de scheidsrechters op zaterdag in, hetgeen iedere week weer een helse klus is!

Hanny Horstman - weet namens de barcommissie iedere week weer ouders en barhoofden te regelen om de bar te bemannen.

De Tophockeycommissie-mannen (Jelle van Vliet, Gert-Jan de Rooij en Peter Jans) die al een aantal jaar achter de schermen ons bestuurslid Tophockey bijstaan met het opstellen van tophockeybeleid, advies op het gebied van diverse zaken enzovoort.

Jur van Laar, Huib van Leuven en Thijs van Dorssen - de hoofdaannemers van de nieuwe loungehoek. Een aantal weekenden is door deze mannen met hulp van vele anderen hard gewerkt aan de totstandkoming van de loungehoek. De heren hebben de banken zelf ontworpen en iedereen is reuze enthousiast.

Pieter Delsman - reeds sinds 2007 coach en regelmatig ook nog trainer van het team van zijn dochter. Nu zij stopt met hockeyen, is het na 10 jaar coachen en trainen voor Pieter ook klaar. Wel zullen we hem nog als supporter langs de lijn bij zijn zoon Daan in Heren1 zien.

Franck Dellenbag - natuurlijk geen onbekende op Alliance, maar achter de schermen is hij een enorme steun en toeverlaat voor het bestuur. Franck heeft onder andere vele voorbereidende (en afrondende) handelingen verricht voor de totstandkoming van het nieuwe waterveld.

Tot slot werd Ellen Jansen als laatste bedankt. Naast het feit dat Ellen eveneens sinds 2007 als coach en trainer op Alliance rondloopt, daarnaast nog jarenlang de categorieleiding van diverse categorieën heeft gedaan, regelt Ellen ook de gevonden voorwerpen. Wekelijks neemt Ellen de gevonden voorwerpen mee naar huis, zet ze op de website, weet regelmatig mensen gelukkig te maken met teruggevonden voorwerpen en stuurt de overgebleven voorwerpen naar een goed doel of ze worden verkocht voor een goed doel. Ellen heeft naar onze mening door al haar inzet voor de vereniging de afgelopen jaren terecht de jaarlijkse vrijwilligers-wisseltrofee ontvangen!

Nogmaals, vrijwilligers reuze bedankt en we rekenen weer op jullie inzet volgend jaar!

Mocht je ook iets voor de club willen doen, mail dan naar [email protected]

Bestuur MHC Alliance