Gevonden Voorwerpen

Nieuws afbeelding 19-4-2017 Elke week worden vele voorwerpen en kledingstukken gevonden op ons complex. De vinders brengen altijd de voorwerpen naar ons clubhuis in de hoop dat de verliezers ze komen ophalen. De bakken in de hal puilen op sommige momenten echt helemaal uit! De meest mooie en dure kledingstukken, sticks, bidons, rugzakken, trainingsjacks, bodywarmers, shirts, auto- & fietssleutels, telefoons etc liggen te wachten op hun rechtmatige eigenaren. Gelukkig komen vele items weer terecht bij de eigenaren, dankzij de hulp van de eerlijke vinders maar ook dankzij het mooie overzicht op onze site van alle gevonden voorwerpen. Ben je iets kwijt? Kijk op deze lijst en mail dan met [email protected]. Dat onze club voor iedere leeftijd een heilzame werking heeft...., blijkt wel uit de wandelstok die deze week is gevonden.... maar ook de vele auto- en fietssleutels suggereren dat onze rekken en ons parkeerterrein vol staan met fietsen en auto's..... Kortom: ben je iets kwijt geraakt - kijk dan snel in de bakken of op de site. Indien spullen na enkele maanden niet zijn opgehaald, worden zij geschonken aan een goed doel.