Aankondiging Kaatje Bitterberg 2017

Nieuws afbeelding 26-4-2017 Op eerste Pinksterdag, zondag 4 juni, wordt het gezellige en knotsgekke familie en vrienden toernooi KAATJE BITTERBERG weer georganiseerd op MHC Alliance. Voor sommige is dit nog een onbekend toernooi maar het is echt te gezellig en leuk om te missen. Naast het hockeyplezier is het één groot (verkleed)feest. Dit jaar hebben we als thema ‘Heemstede aan Zee’. Dus er zijn zonnige verwachtingen over de outfit van elk team. We kijken nu al uit naar veel bikini’s, duikbrillen, zonnebrillen etc. Ook mag je voor je team je eigen strandtent maken met partytenten, strandstoelen, BBQ, noem maar op. Alles mag! als er maar plezier en respect is voor elkaar. Daar stond Kaatje voor.

Hoe werkt het? Voor dit toernooi kun je zelf een team samenstellen bestaande uit familieleden en vrienden. Maximaal 21 teams zullen het tegen elkaar opnemen en op een sportieve manier strijden om de eer! We spelen in elftallen tegen elkaar.

Elk team bestaat uit maximaal 15 spelers waarbij de minimum leeftijd altijd 8 jaar is! Daarvan is per wedstrijd één teamlid scheidsrechter, die zo sportief mogelijk de wedstrijden fluit. Er wordt niet met keepers gespeeld.

We maken verschillende poules en dus is het van belang precies door te geven hoeveel van de spelers kinderen (8-17 jaar) zijn, in welke categorie ze spelen, en hoeveel (hockeyende) volwassenen (18+) het team telt. Elk team bestaat dus uit kinderen én volwassenen.

Voor de allerkleinsten, kids t/m 7 jaar, organiseren wij gedurende de dag een clinic van anderhalf uur, om ook hen de gelegenheid te geven lekker te ballen deze dag. Zorg wel dat ze een stick en bitje bij zich hebben.

Het inschrijfgeld bedraagt 145 euro per team (max 15 spelers). Hiervoor krijgt het team een dag lang hockeyplezier, een heerlijke lunch, en na afloop een bittergarnituur om het toernooi gezellig af te sluiten. En wie weet gaat jullie team met de "poule-beker" of met één van de vele andere prijzen naar huis zoals voor de origineelste outfit of strandtent!

Zin om mee te doen? Schrijf je in, uiterlijk voor 10 mei a.s., via : [email protected] De afgelopen jaren zaten we heel rap aan het maximale aantal inschrijvingen dus wacht niet te lang!

Sportieve en zonnige Groet !

Conny Helemigh, Marian Hogeslag