Wedstrijdverslag Dames 1

Nieuws afbeelding 10-3-2017 Leiden D1 - Alliance D1 1-1
Na een goede voorbereiding afgelopen maand en een geweldige trainingsstage in Marbella, waren we zondag klaar om het op te nemen tegen de koploper, Leiden.We begonnen de eerste helft goed, we stonden half court en stonden stevig te verdedigen. Ondanks dat Leiden meerdere kansen had, herpakten we ons en kwamen we op 0-1 voorsprong door een treffer van Kris. Hierdoor was de stand bij rust 0-1. De tweede helft hadden we het zwaarder. We begonnen niet even fel als dat we de eerste helft begonnen en Leiden maakte hier gebruik van en zorgde voor de 1-1. We hadden nog een paar kansen in de tweede helft, maar aan onze kant kregen we een spervuur van corners tegen. Gelukkig hebben we deze corners allemaal kunnen houden. Mede dankzij Madelon, die een hele goede wedstrijd keepte.We hebben hard gewerkt met zijn allen en dit leidde tot een eindstand van 1-1 tegen de koploper. Deze week zijn we keihard aan het trainen om aanstaande zondag 3 punten te behalen. We spelen thuis tegen VVV om 12.45. Jullie support is van harte welkom! Hopelijk tot zondag!

Ben Dicker

10-3-2017 @ 18:41:31 |We komen jullie aanmoedigen. Irene & Ben Dicker