Begin van het seizoen: regels

Nieuws afbeelding 14-9-2016

Nog even wat afspraken om door te nemen nu het nieuwe seizoen weer is begonnen………….

1. Parkeren

Auto’s mogen niet geparkeerd worden op plekken waar de verkeersborden en gele strepen dat verbieden. Het is verboden te parkeren voor of op de inrit van Tuincentrum Nijssen!! Ook mag er niet geparkeerd worden voor of op inritten van de hockeyclub en van buurtbewoners. De politie let hier streng op! Zorg ervoor bij het binnengaan en het verlaten van de club om op geen enkele manier aan de buurt overlast te veroorzaken. Ook mag doorgaand verkeer op de Sportparklaan nooit geblokkeerd worden. Op de invalideparkeerplaatsen en de Kiss and Ride worden elk weekend bekeuringen uitgedeeld.

2. Fietsen

Fietsen en bromfietsen mogen alleen gestald worden op de daarvoor bestemde plekken (fietsenrekken voor en naast het clubhuis). Neem dus niet je fiets mee naar veld 6, omdat je te lui bent om te lopen!

3. Afval

Zowel buiten op de terreinen als binnen in het clubhuis moet al het afval in de vuilnisbakken gedeponeerd worden. Glazen, lege flesjes en kratten graag terugbrengen naar de bar.

Na een wedstrijd graag de dug-outs schoon achterlaten. Ook al is het afval niet van jezelf, gooi het gewoon in de prullenbak, anders wordt het aan het einde van de dag zo’n vuilnisbelt.

4. Honden

Honden mogen niet binnen de hekken van de kunstgrasvelden komen en ook niet in het clubhuis. Op het gehele buitenterrein moeten honden aangelijnd zijn. De eigenaar van de hond moet zelf de uitwerpselen van zijn of haar dier verwijderen.

5. Veegdienst

Op zaterdag heeft een jeugdteam veegdienst en op zondag een senioren- of veteranenteam. Hierover ontvangen de desbetreffende teams een mail en op de website staat elke week welk team aan de beurt is.

6. Alcohol en roken

Op zaterdag wordt er voor 16.00 uur geen alcoholische drank geschonken. Na 16.00 uur is alcohol alleen toegestaan aan volwassenen en de jeugd van 18 jaar en ouder. Op zondag wordt alleen alcohol verstrekt aan volwassen en jeugd van 18 jaar en ouder. Het hele clubhuis is een rookvrije ruimte en binnen in het gebouw mag dan ook niet worden gerookt. Ook is er een rookverbod op het verhoogd terras rondom het clubhuis op de zaterdagen tot 16.00 uur en op de zondagen tot 11.00 uur.

7. 'Verplichte' vrijwilligersbijdrage

Ouders die een of meer kinderen hebben die in de jeugdafdeling hockeyen van Alliance, verplichten zich daarmee een vrijwillige bijdrage te leveren aan de vereniging. Uiteraard kan dit in de ondersteuning van het team van hun kind(eren). Deze bijdrage bestaat uit coaching, begeleiding en/of het fluiten van de wedstrijden.

Onze vereniging draait op vrijwilligers, dus alle activiteiten worden door deze mensen georganiseerd! Indeling van de scheidsrechters, zaalhockey, indelen wedstrijden, sponsoring, organiseren van cursussen (oa EHBO, scheidsrechters), feesten, wedstrijdtafel, besturen en ga zo maar door. Geef je op via [email protected]

8. Rijden van jeugdleden

Ouders hebben bij toerbeurt rijdienst voor het team van hun kind. Rijden is een vanzelfsprekendheid en wordt niet beschouwd als een bijdrage aan de club. Ouders moeten er goed op letten dat ze niet meer kinderen in hun auto meenemen dan wettelijk is toegestaan.