Tweedehands hockeyspullen GEVRAAGD met SPOED

Nieuws afbeelding 25-8-2016

MET SPOED GEVRAAGD: tweedehands hockey spullen, ten bate van de club … voor de Tweedehands verkoop tijdens de Seizoensopening (a.s. zondagmiddag).

Alles wat met hockey spelen te maken heeft mag worden aangeboden: SCHONE shirts, rokjes, broeken, schoenen, scheenbeschermers, maar óók: gekleurde kousen, sticks, trainingsbroeken of -jasjes, kleding voor volwassenen, etc.

Breng je tweedehands hockeyspullen vóór zondag naar één van de inzamelpunten:

1.       Haarlem:       iordensstraat 16 (doos bij voordeur)

2.       Heemstede:  clubhuis (doos met blauw deksel, in de hal)

3.       Vijfhuizen:     Stevensweg 20  (doos bij voordeur)

Zondagmiddag vanaf 12:00 verkopen we deze spullen in een stoere marktkraam voor een zacht prijsje. De opbrengst gaat naar een goed doel (de club!).

Wat overblijft gaat via de website in de verkoop of wordt geschonken aan een goed doel.  Opbrengst wordt tijdens de ledenvergadering bekend gemaakt.

HELPEN?

We zoeken ook leden die een uurtje de ‘kleding kassa’ willen bemannen!

Vragen of aanmeldingen via:  [email protected]