Afscheid Jeroen

Nieuws afbeelding 23-6-2016 Het was een druk weekend. Na de clinic en de kampioenenhuldiging, vond nog een verrassing plaats. Een verrassing voor Jeroen Tuininga! Een aantal oud-teamgenoten van Jeroen had bedacht om Jeroen te verrassen door samen met hem een wedstrijd tegen Dames2 (Jeroen zijn team) en Heren1 te spelen. Jeroen werd naar de club gelokt en kreeg daar een prachtig gefabriceerd HBS/Alliance-shirt aangemeten. Grote ogen toen hij zijn oude teamgenoten zag en te horen kreeg dat hij tegen deze twee teams ging hockeyen. Na afloop hebben de heren nog lang geborreld en ge-BBQ't. De week ervoor heeft het bestuur Jeroen bedankt voor al zijn jaren inzet en trouwe dienst, na de kampioenswedstrijd van Heren1.
Jeroen, nogmaals, wij wensen jou veel succes bij HBS en danken je voor al het werk dat je de afgelopen jaren voor Alliance hebt verricht!