Top Hockey met Top weer!

Nieuws afbeelding 7-5-2016 Morgen (zondag) spelen onze Dames 1 hun laatste wedstrijd in de competitie THUIS tegen AMVJ D1 om 12:30 uur. Ralph en de meiden hebben laten zien dat je, na een matige eerste helft van het seizoen, uitstekend kunt pieken in de tweede helft. Met vlag en wimpel voeren onze Dames 1 het lentedeel van de competitie aan. Kom dan ook morgen naar de club om hen nogmaals aan te moedigen en te genieten van een mooie pot hockey en lekker weer!

Heb je geen zin vandaag om op het strand te liggen met al die toeristen? Ga dan vandaag naar het Wagenerstadion voor twee toppotten in de HK Dames en Heren. Om 12:30 speelt AH&BC Dames 1 haar 2e wedstrijd tegen Den Bosch Dames 1. Om 15:45 uur spelen vervolgens de Heren 1 van AH&BC tegen Oranje-Zwart Heren 1. Het belooft een super spannende middag te worden. Let wel op want je hebt kaartjes nodig om binnen te komen, die kan je hier verkrijgen

Zondag belooft bijltjesdag te worden in de OVK. Rood-Wit Dames 1 strijdt om de play-outs in de OVK om 12:30 uur, waarna de Heren 1 van Rood-Wit ook voor lijfsbehoud strijden om 14:45 uur. Twee heel belangrijke potten voor onze buren. Wij wensen beide teams enorm veel succes!

Wil je de kampioenen aan t werk zien in de OVK, reis dan af naar hdm Heren 1 (met onze eigen Jeroen Tuininga als assistent coach) voor de winst in de OVK om 14:45 uur op hdm.

Zo wordt het toch nog een leuk hockey-weekeinde!