Wedstrijden en trainingen in de meivakantie en Pinksteren

Nieuws afbeelding 21-4-2016 Hebben we volgende week training? Een veel gestelde vraag de laatste dagen op het hockeyveld. Het staat allemaal in de app en de agenda maar nog even op een rijtje:

Zaterdag 23 april en zondag 24 april wordt er door alle teams competitie gespeeld. In de meivakantie (maandag 25 april – zondag 8 mei) zijn er GEEN trainingen. Alleen de seniorenteams en selectie teams trainen iom de trainer. Zondag 1 mei competitie voor enkele senioren / veteranen teams en op  zondag 8 mei speelt alleen D1 competitie. Vanaf maandag 9 mei starten de trainingen weer volgens het reguliere schema. Zaterdag 14 mei, zondag 15 mei  en maandag 16 mei zijn er GEEN wedstrijden / trainingen ivm Pinksteren.