Invallers, bedankt!

Nieuws afbeelding 4-4-2016 Wat is het toch goed om te zien dat teams elkaar helpen bij een tekort aan spelers. JD3 valt in bij JC4 (en dat terwijl de wedstrijd pas om 17.45 begon!); MB6 helpt MB5 en vice versa en ga zo maar door.
Na lange tijd wist ME12 weer eens een overwinning te behalen. ME2 wist ook dit weekend hun zegereeks voort te zetten. MF5 haalde ook weer eens drie punten binnen, ga zo door meiden. MF8 heeft het zwaar dit jaar, houd vooral veel plezier in het spel en wie weet komt die overwinning binnenkort weer. Hetzelfde geldt voor J8E2, JE2, JE5 en JF3, wat een pech dat jullie in zo'n sterke poule zitten. Gelukkig behaalt JE6 af en toe weer een overwinning.

Maar ook als je al jaren hockeyt kan het soms tegenvallen. JA2 heeft ook al lange tijd niet meer gewonnen. Na vele verlieswedstrijden wist JA1 dit weekend in het hoge noorden tegen Westerkwartier gelukkig met 6-0 te winnen.
Ook MA1 had het deze zaterdag zwaar tegen Hoorn, helaas verloren zij met 2-1. MA5 daarentegen won met 1-3 van Amsterdam MA5.
JB1 verloor helaas net van koploper Houten JB1. Door winst tegen Pelikaan MB1, blijft Alliance MB1 aan kop in hun poule! Ook MB9 blijft bovenaan in hun poule door hun overwinning op nummer 3, Saxenburg.
Zinderend was de wedstrijd tussen Pinoke JB4 en Alliance JB3, met een doelpuntenregen van 11 goals moest Alliance helaas net aan het kortste eind trekken (6-5). Heel knap wist JB4 van Amsterdam JB4 te winnen (5-3).
MB7 moest tegen MB6 spelen, wat natuurlijk altijd weer leuk spel oplevert; MB6 was net iets te sterk en won met 2-6. MB3 won met 1-2 van Alkmaar MB2.
Wederom trok JC1 net aan het kortste eind, ze verloren met 2-3 van HGC. JC3 wist een mooi gelijkspel tegen Hurley JC5 eruit te slepen.
In de streekderby tegen HBS MC1 wist Alliance MC1 haar koppositie te versterken door met 4-0 te winnen. MC10 won ook weer eens en houdt zo goed aansluiting met koploper Kikkers. Hetzelfde geldt voor MC11 die Athena voor zich moet dulden. Ze wonnen met 4-0 van Myra. MC2 wist met mooie cijfers (2-6) van Hurley MC2 te winnen - net als MC5 van Hurley MC5 (0-7). In de poule van MC9 ligt het allemaal redelijk dicht bij elkaar, de overwinning op Strawberries was daarom ook zeer welkom (1-2).
MC7 deed goede zaken tegen Amstelveen MC2 (4-1) en blijft daardoor eerste in hun poule.
JD1 speelde een spannende wedstrijd tegen Rood-Wit (nr. 2), maar won verdiend met 5-3. JD3 had het dit weekend wederom zwaar en verloor met 6-2 van Reigers, hopelijk hebben jullie wel met plezier gespeeld. JD4 won met een mooie uitslag van 7-0 tegen Westerpark JD3.
MD1 wist deze zaterdag helaas weer geen punten te pakken en verloor met 2-0 van IJburg. Door de winst tegen Haarlem weet MD2 de aansluiting met de koploper te houden (3-1). Zo ook MD3, die nu tweede in hun poule staat en tegen Athena met 4-2 won.
MD5 won gelukkig weer eens, drie punten werden behaald tegen de Kikkers. MD8 wist op het laatste moment van Haarlem MD3 te winnen met 5-6. Ook MD11 wist haar tegenstander te verslaan (2-3).

Nicolette Verhallen-Out

5-4-2016 @ 21:14:02 |En het team JB5 heeft dan wel verloren van Bennebroek maar wel voor het eerst op veld 1 mogen spelen. Joehoe!!!

Emma Heizenberg

6-4-2016 @ 21:38:20 |MC 5 won met 0-7 van Hurley MC 4 en niet van Hurley MC 5.