Toppers in Sociale Media gezocht

Nieuws afbeelding 16-2-2016 Ken jij de leukste "ins & outs" van Facebook, Instagram, Twitter en SnapChat? Meld je dan aan als beheerder van onze sociale media van MHC Alliance. Wij zijn namelijk hard op zoek naar echte 'liefhebbers' van onze sociale media. Dagelijks plaats je enkele berichten op onze media (geheel geautomatiseerd) en zorg je ervoor dat onze media-kanalen veel van onze leden kunnen boeien. Wees gerust, want we 'bulken van het leuke hockeynieuws'. Meld je aan via onze fanpage op Facebook en wij nemen contact met je op. Zeg nou eens eerlijk: .....wat is er nou leuker dan over je club en over je eigen sport te teksten op onze media...... !