2e HockeyToss 24 jan a.s.

Nieuws afbeelding 4-1-2016 Wat: Lekker balletje slaan op Alliance
Met wie: Je teamgenoten, clubgenoten en vrienden!
Hoe laat:14.00 uur verzamelen in het clubhuis, lekker potje hockeyen tot 16.00 uur en daarna biertje drinken
Waarom: Geen zaalhockey, geen training, geen midwinter, dus 3 maanden geen stick aanraken en je team niet zien.....

Dus..... alle senioren, veteranen, trimmers, A-leden van Alliance, heb je op 24 januari zin om lekker te hockeyen? Kom dan naar de club. Neem je teamgenoten, huisgenoten en vrienden mee. We kijken wie er zijn en dan gaan we lekker het veld op. Na afloop drinken we gezellig nog een biertje in het clubhuis en klaar! Tot de 24e!