Waardering uit alle hoeken

19-10-2015 De waarderingen voor de perfecte organisatie door Alliance van de beslissingswedstrijden afgelopen zaterdag, stromen binnen. Velen waren heel enthousiast over de professionele tenten op ons terrein en de korte rijen bij de bar. Ook kwamen er veel reacties binnen over de leuke en spannende wedstrijden, maar het meest was iedereen te spreken over de grote hoeveelheden publiek langs de velden. Onze verslaggever zag zelfs nog de 'oudste generatie Alliancers' langs de velden. Een trouwer publiek kan je je niet voorstellen !