Let op : Alliance = CASHLESS

Nieuws afbeelding 28-8-2015 Sinds 1 augustus is Alliance overgestapt op Cashless betalen. Dat betekent dat alle leden en bezoekers niet meer met contant geld in ons clubhuis terecht kunnen. We hebben diverse betaalterminals waarbij je zowel met de pin als draadloos (tot 25 euro) je consumpties kunt afrekenen - ook kleine bedragen dus!
Het zal voor iedereen even wennen zijn......, maar bijna alle verenigingen in onze omgeving hebben ook het cashless betalen met veel succes én weinig overlast ingevoerd.
Hiermee voorkomen wij dat er contant geld op onze club is en barmedewerkers nog met grote sommen geld over straat moeten. Wij vragen natuurlijk om jullie medewerking en begrip.

Naiara Hos

31-8-2015 @ 23:10:30 |het is natuurlijk heel handig. Maar voor de jongste leden onder ons. een flink nadeel. die lopen nog niet met pinpassen rond. Hebben jullie daar toevallig iets voor als oplossing?

Feline Lems

4-9-2015 @ 17:36:22 |Helemaal eens met vorige reactie. Hoe kan ik nu mijn dochter van 8 op pad sturen om een paar ijsjes te gaan halen? Die is nog niet van de pinpassen. Onhandig! Sorry to say! Oplossing?